zondag 23 maart 2014

Warmahords slow grow campaign: terugblik op beurt 1




Door Jerre, die z'n eerste stappen zet in Warmachine 



Eerst ging ik het laten passeren, die campaign. Ik had ooit een demootje Warmahordes gespeeld, maar was er niet warm van geworden. In sneltempo meldden spelers zich aan voor de campaign en ik besloot om er ook voor te gaan. Korres campaign houdt de boel lekker bescheiden en simpel, dus het zal alvast geen wargamingstress opleveren om mee te draaien.

Een goeie twee maanden verder heb ik m'n Convergence of Cyriss battlegroup geschilderd en ingezet in een viertal games. “Elke unit bij de Convergence werkt als een radertje in een grote machine”, is de gangbare uitleg over deze nieuwere factie en deze kern blijkt te kloppen. Het maken van combinaties en synergieën is fun en kan verwoestende effecten hebben als alles gesmeerd loopt.



Tegen Legion heb ik de duimen moeten afleggen, maar m'n andere oefenmatches zijn meer succesvol verlopen. Tot eind april spelen we met 15 punten. Mijn eigen versterkingen zijn al aangekomen.

Alle uitleg over de campaign staat op ons forum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten